poniedziałek , 20 Listopad 2017
Strona główna / Własny gabinet

Własny gabinet

Holistyczne podejście w codziennej pracy kosmetologa – nowy trend?

holistyka w pracy kosmetologa

Medycyna holistyczna głosi, że różne sfery naszego życia stanowią nierozerwalną całość. W takim podejściu ciało, umysł i emocje to jedność. Zamiast zwracać uwagę na objawy danej choroby, medycyna ta stara się odkryć jej prawdziwa przyczynę. Holistyczny kosmetolog powinien więc przeprowadzić bardzo szczegółową konsultację, dotycząca odżywiania, przyjmowanych leków i suplementów, nałogów, …

Czytaj więcej »

Tylko lekarz, czyli co zmieni się w przepisach dotyczących medycyny estetycznej

zabiegi wykonywane tylko przez lekarzy

Powiększanie ust, wypełnianie zmarszczek czy ujędrnianie twarzy – choć zabiegi medycyny estetycznej są stosunkowo bezpieczne, to przybywa pacjentów, którzy odczuli ich negatywne skutki, ponieważ wykonała je osoba niewykwalifikowana. Dlatego Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało konsultacje w sprawie uregulowania kwestii wykonywania zabiegów upiększających. Muszą one być zdefiniowane wprost jako świadczenia zdrowotne i wykonywane przez lekarzy – …

Czytaj więcej »

Współczesne narzędzia pracy dla biznesu

promocja gabinetu

Na sukces gabinetu kosmetycznego, salonu fryzjerskiego czy placówki medycznej wpływa nie tylko jakość świadczonych usług i wykwalifikowany personel, ale również poziom obsługi oraz wszystkie procesy zarządcze. Konieczność planowania wizyt w czasie, dynamika zmian w rejestracji klientów i pacjentów, potrzeba powiadomień czy zarządzanie zespołem specjalistów wymusza wykorzystanie narzędzi usprawniających realizacje usług. …

Czytaj więcej »

6 sposobów na wypromowanie salonu kosmetycznego w sieci

portal moment

Skuteczna reklama salonu kosmetycznego wcale nie musi być bardzo kosztowna. Żeby zwiększyć zyski, nie musisz inwestować w kosztowne spoty telewizyjne, zewnętrzne bannery czy ogłoszenia w prasie. Wystarczy, że podejmiesz odpowiednie działania w sieci, które pozwolą Ci skutecznie dotrzeć do nowych klientów oraz utrzymać kontakt ze stałymi usługobiorcami. Oto kilka wskazówek, …

Czytaj więcej »